Waarom is

Annuleren niet gelukt

Annuleren lukt niet of is niet gelukt

Ik kan mijn bestelling niet annuleren.

Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. Je ontvangt een e-mail waarin wij aangeven dat je bestelling is overgedragen aan onze bezorgdienst.

Je kunt uiteraard je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kun je retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.

Artikelen die je niet kunt annuleren wanneer deze al in productie genomen zijn:

  • Gepersonaliseerde taarttoppers
  • Overige gepersonaliseerde artikelen

Ondanks de annulering heb ik de bestelling toch ontvangen.

Als je het artikel ondanks je annuleringsverzoek toch ontvangt, dan is je bestelling te ver in het verzendproces om nog te kunnen annuleren. Uiteraard kun je een bij Haarwebwinkel.nl gekocht artikel, na ontvangst, binnen 14 dagen retourneren.* En als je in één keer meerdere artikelen hebt besteld, kun je zelfs retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel uit je bestelling hebt ontvangen.

*Artikelen die je niet kunt annuleren wanneer deze al in productie genomen zijn:

  • Gepersonaliseerde taarttoppers
  • Overige gepersonaliseerde artikelen

Contactopties

Bij dit onderwerp kunnen we je het beste helpen via:

    Contactformulier

    X