Waarom is mijn

Bestelling geannuleerd

Bestelling geannuleerd door Haarwebwinkel.nl

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Haarwebwinkel.nl?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct

Wij sturen je een e-mail waarin de reden van annulering wordt vermeld. Verder vind je in je account aanvullende informatie over de annulering. Als je met je muiscursor over het woord ‘Geannuleerd’ beweegt, dan verschijnt er extra informatie over de reden van annulering.

Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting en wordt het betaalde bedrag teruggestort. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • MisterCash: binnen 3 werkdagen
  • Sofort: binnen 3 werkdagen
  • Paypal: binnen 3 werkdagen
0

Mijn bestelling is geannuleerd door Haarwebwinkel.nl. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?

Als je artikel is geannuleerd wordt er niet automatisch een nieuw exemplaar opgestuurd. Als de geannuleerde artikelen verkrijgbaar zijn via onze website, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

0

Contactopties

Bij dit onderwerp kunnen we je het beste helpen via:

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]
0
X