Hoe werkt

Bestelling & levering

Bestelling & levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen altijd je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, mits de artikelen op voorraad zijn. Je kunt bij de artikelen zien hoeveel stuks op voorraad zijn. Wanneer de voorraad op 0 staat, is er sprake van een levertijd.

 

Mocht verzending van artikelen uit voorraad binnen 1-2 werkdagen onverhoopt niet lukken, dan brengen we je daarvan op de hoogte.
In het weekend versturen wij geen bestellingen.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

De artikelen die op voorraad zijn kunnen over het algemeen binnen Nederland op korte termijn geleverd worden middels de gewenste bezorgvorm naar keuze. Wij streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden.

 

Normaal gesproken wordt brievenbuspost binnen Nederland binnen 1-4 werkdagen bij je bezorgd.
Pakketten worden normaal gesproken binnen 1-2 werkdagen bij jou of het door jou gekozen PostNL afleverpunt bezorgd.

 

Sinds COVID-19 merken we dat de bezorgtijd bij PostNL voor zowel brievenbuspost als pakketpost vaak langer dan 1 werkdag is. Houdt hier a.u.b. rekening mee!

 

Omdat je voor bezorging afhankelijk bent van de bezorgsnelheid van PostNL, heeft het geen zin in de notities te vermelden dat je je bestelling met spoed nodig bent. Wij kunnen de bezorgtijd helaas niet beïnvloeden. Je dient rekening te houden met de levertijden zoals op deze pagina genoemd.

 

Heb je een afleveradres buiten Nederland?
Dan is je artikel langer onderweg dan binnen Nederland. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

 

Land Levertijd + Extra bezorgtijd
België Indien artikel op voorraad + 3 tot 5 werkdagen
Duitsland, Luxemburg Indien artikel op voorraad + 3 tot 5 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Indien artikel op voorraad + 5 tot 7 werkdagen
Overige Europese landen Indien artikel op voorraad + 8 tot 10 werkdagen

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Binnen Nederland:
Standaardbezorging: gratis vanaf € 100,-


Bestel je minder dan € 100,-? Dan bedragen de verzendkosten:

€3,95 voor kleine artikelen die door de brievenbus passen. Let op: je krijgt geen traceercode, dus je kunt je bestelling niet volgen;

 

– €6,95 voor een brievenbuspakje met traceercode wanneer je bestelling door de brievenbus past;

 

– vanaf €7,95 voor een pakketje, wanneer je bestelling niet geschikt is voor bezorging door de brievenbus (te groot, breekbaar etc.).

 

Ben je weinig thuis? Je kunt er ook voor kiezen het pakketje af te halen bij een PostNL servicepunt.

 

Heb je liever niet dat het pakketje bij de buren bezorgd wordt? Kies dan de optie ‘alleen huisadres’. Tegen een kleine meerprijs wordt het pakket uitsluitend bij het door jou opgegeven adres aangeboden. Het is niet voldoende om in de notities te vermelden dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden. Je dient daarvoor echt de optie ‘alleen huisadres’ te kiezen!

 

De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van gewicht en afmetingen. Bij het afrekenen zie je de verschillende verzendopties en de verzendkosten.

 

Naar België:

– € 6,95 voor een brievenbuspakje tot 100 gram (zonder traceercode) wanneer je bestelling door de brievenbus past.


–  12,50 wanneer je bestelling niet geschikt is voor brievenbuspost (te groot, te zwaar, breekbaar etc.).

 

De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van gewicht en afmetingen. Bij het afrekenen zie je de verschillende verzendopties en de verzendkosten.

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling gelukt?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem.
Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account (als je deze hebt aangemaakt), neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • MisterCash: binnen 3 werkdagen
  • Sofort: binnen 3 werkdagen
  • Paypal: binnen 3 werkdagen

Hoe bestel ik iets bij Haarwebwinkel.nl?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje. Je wordt automatisch  doorgestuurd naar de bestelpagina.
  2. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Voer je gegevens in en kies de gewenste bezorgvorm en betaalmethode.
  3. Klik op ‘Bestelling plaatsen’ en rond je bestelling af door te betalen.

Tip: als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.
Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.

Contactopties

Bij dit onderwerp kunnen we je het beste helpen via:

    Contactformulier

    X