Hoe zit het met

Garantie & defect

Garantie

Defect artikel

Dat lossen we zo snel mogelijk op. Maar we horen dit graag zo spoedig mogelijk van je.
Veel van onze artikelen zijn fragiel. Mocht je artikel beschadigd, kapot of defect zijn aangekomen, neem dan binnen 2 dagen contact met ons op. We vragen je de artikelen niet uit gesealde verpakkingen te halen en eventule stickers niet te verwijderen! Op deze manier kun je aantonen dat je het artikel niet gebruikt hebt.

0

Garantie

In de Nederlandse wet staat dat het product dat je koopt ‘deugdelijk’ moet zijn.

Een product is ondeugdelijk als:

  • het niet compleet is;
  • het beschadigd is;
  • het kapot is of het niet goed doet;
  • u er niet mee kunt doen wat de verkoper heeft gezegd.

Veel van onze artikelen zijn fragiel. Mocht je artikel beschadigd of kapot zijn aangekomen, neem dan direct contact met ons op.

Wij raden je aan om de artikelen altijd in een droge, donkere omgeving en het liefst in een luchtdichte verpakking te bewaren om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Verzilverde artikelen kunnen na verloop van tijd zwart uitslaan. Je kunt deze weer oppoetsen met zilverpoets.

0

Contactopties

Bij dit onderwerp kunnen we je het beste helpen via:

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]
0
X